Tuesday, July 3, 2007

The Big Black Box moved

Gisteravond is de grote zwarte doos verhuisd. Hij staat nu in mijn nieuwe kamer in mijn nieuwe huis en dat staat ongeveer hier. (Onder het sportveld heb je een heel groot gebouw met een parking, dat is de Spar. Daar links naast staat nu de grote zwarte doos)

Kheb ook nog een andere "zwarte doos", de kalender die ik van tante Martine en nonkel Theo heb gekregen voor ik vertrok en die is vandaag halverwege:


Nu ben ik dus officieel halverwege m'n contract, 26 weken.
Op m'n echte black box zullen jullie nog even moeten wachten, ik heb een grote achterstand op m'n werk en gevulde avonden, ons ma en ons pa komen volgende week naar RSA en er gebeurt ook zoveel de laatste tijd. Niet echt slecht, gewoon druk en dus nog veel om te verwerken, ff vanop een afstandje te bekijken.

Bedankt al voor de zwarte dozen die ik tot nu toe heb gekregen en als je er nog geen gestuurd hebt, mag je dat nog steeds doen natuurlijk!

1 comment:

aloysiusprimus said...

Proficiat voor je doorzetten, zoon.
Vanaf overmorgen komen we in de buurt om eens te ondervinden hoe het daar beneden aanvoelt in de winter. We brengen onze black box maar meteen mee, zodat daaromtrent geen misverstanden kunnen ontstaan.
Tot chats.
AP