Wednesday, January 31, 2007

WAKE UP!!! (Rage Against The Machine - The Matrix)

Het is weer tijd voor een korte post:
Hier in Jo'burg hebben ze natuurlijk ook radio-zenders. Degene waar wij het meest naar luisteren is Highveld stereo. Ontdekt in het busje op weg naar IBM en ook al bijna een maand op mijn wekker. Een groot deel van de provincie Gauteng wordt 's morgens wakkergeschud door Highveld Stereo. The rude Awakening (RAW) is een programma vol met verkeersinfo, grappen, prank calls, kortom alles om de ochtenspits te overleven. En geloof me, de ochtendspits is hier de moeite. Hun prank calls zijn zo geliefd, dat ze ieder weekend een compilatie van de beste telefoontjes en dat een cd vol met prank calls ondertussen goud heeft gehaald (meer dan 20.000 cd's verkocht).

Dus als je zin hebt om te horen wat ik hoor als ik wakker wordt, klik dan op de onderstaande link. (Als je écht wilt horen wat ík hoor als ik wakker word, moet je wel je wekker op 5 uur zetten)

http://www.highveld.co.za/planet947/streaming.asp


No comments: