Friday, October 12, 2007

Happy Birthday * 3

Vanmorgen trok ik een paar blaadjes (zoals gewoonlijk stond ik een paar dagen achter) van mijn scheurkalender, en wat zag ik?
Nieke werd gewoonweg een gelukkige verjaardag gewenst door mijn kalender!!!
Ik trok de 10de en de 11de eraf en toen kwam ik uit op de verjaardag van ons pa,
(iets minder van toepassing maar toch) die waarschijnlijk al die verjaardagswensen over zich heen zal laten komen en zo nu en dan op het juiste moment dank u zal zeggen, na 58 jaar doet het er toch niet veel meer toe.
En deze zaterdag is er ook een feestbeest dat weer een kaarsje extra mag uitblazen( ik heb het papiertje er nog niet afgetrokken, maar ik kon het niet laten om ff te piepen) en ik hoorde dat nonkel Theo deze week een beetje ziekjes was, dus deze is zeker van toepassing:

Alledrie een gelukkige vejaardag gewenst en nog vele jaren!!!

en voor de anderen die dit lezen: smakelijk eten op de restaurantdag van de chiro.

No comments: