Monday, October 15, 2007

Sabena, KLM, …

Hoewel de titel aan vanalles anders doet denken (voornamelijk aan luchtvaartmaatschappijen), ga ik hier iets schrijven over mijn huis. M’n fotoronde is nog steeds niet af, maar ik heb ondertussen een andere strategie bedacht: details.

Vandaag focus ik op de koffielepeltjes, want die vertellen een heel verhaal op zichzelf. Op een paar kale subjecten na, zijn alle koffielepeltjes in ons huis gepikt op het vliegtuig. We hebben er dus een paar van Sabena, één van KLM en nog één van een andere luchtvaartmaatschappij. Daar kan je uit afleiden dat de eigenaar van ons huis kleptomaan is, maar ook dat ze veel richting Europa gevlogen heeft. Ja, ik heb een klein tipje van de sluier opgelicht, we hebben het hier over een ‘ze’. En niet zomaar een ‘ze’, We hebben het hier over een professor Afrikaans aan de Vrije Universiteit in Amsterdam. Een Afrikaanse die is uitgeweken naar Nederland en haar huis, vlakbij de Randse Universiteit verhuurt aan Nederlanders en Belgen, het lijkt wel een uitwisselingsproject.


No comments: