Tuesday, February 6, 2007

Authentiek Strooidakkie

Ons strooien afdakske, waar de meeste van onze stoelen staan want daar zitten we het meest


En al een eerste foto van wat waarschijnlijk een hele reeks wordt voor Marksken den dekker & Dirty Gerty. Met Suid-Afrikaanse Authentieke Strooidakkies.


Go figure, Pascale heeft exact dezelfde laptop als ik...


En ze hebben hier gewoon gemberbier in flessen van 2 liter.
Ik heb al een paar keer Kolonisten gespeeld, zelfs al 2 keer in m'n nieuwe huis. 2 keer gewonnen, maar het was ook de eerste keer voor Lauwrens en Suzanne. (tegen Lauwrens kon ik met m'n laatste hand op 3 verschillende manieren winnen, wat vrij vreemd is, want de beurt daarvoor kon ik niets doen & tegen Suuz was het 11 - 12, indrukwekkend voor een eerste keer)

Nog even een kleine bedanking richting Zijne Heiligheid Aloysius: Dankzij Hem heb ik de last van Picasa die ik torste van mij af kunnen werpen.

1 comment:

Anonymous said...

Braak, TWEE windows vehikels naast elkaar...

Die zijn toch wel gecastreerd/gesterliseerd hé?

Stelt u voor dat er NOG meer van komen...

Sam, rabiate mac fanboy