Monday, February 5, 2007

The rude awakening once again

Goeiemorgen,

In dit bed ben ik deze morgen wakker geworden. Op zaterdag ben ik verhuisd, Nu woon ik nog iets verder van IBM, maar nog steeds goed te doen. Ik woon nu samen met 2 man van de Essent helpdesk (één Belg en één Nederlander) en tegen volgende week zou er nog één van elk moeten bijkomen. Dan hebben we wel geen living meer, maar die gebruiken we toch niet, want we hebben 2 veranda's en een strooien afdak, zoals je onderaan (blijkbaar dus in de volgende post) nog kan zien.


Zoals je ziet is het niet bangelijk gemeubeld en nog een beetje een puinhoop, maar dat komt nog wel in orde. Nog even tussendoor: vanavond ga ik gordijnen ophangen, want anders word ik weer om 5 uur wakker en dat is nu niet meteen mijn idee van een geod begin van de dag. (Ok het hangt er ook vanaf wanneer de dag eindigt)


We hebben natuurlijk ook een keuken en daar heb ik gisteravond Cape Malay chicken curry gemaakt. Lijkt een beetje op Chicken Tikka Masala (dan weet spijtig genoeg alleen Kathelijn waar ik het over heb dus: een milde Indische curry met vrij veel tomaat) Wat ik eigenlijk ook wilde klaarmaken, maar daar vond ik niet direct een sauspot van (nu ik ben verhuisd, moet ik ook nog gewoon worden aan mijn nieuwe supermarkt).


We hebben ook een zwembad. Heerlijk! Het is vrij lang en ook diep aan de kant van de filter (dus niet zo'n ploeterbad dat je in één slag overzwemt).



Hmm, ik merk plots dat de onderste foto's er niet aanghangen, dus die zal ik in de volgende post steken.

No comments: