Tuesday, May 15, 2007

Don't forget the Big Black Box

Het is de boodschap waarmee ik mijn grote zwarte koffer thuis achterliet, zodat mijn bondgenoten hem zouden kunnen meenemen naar Namibië. Het is nu ook een boodschap aan mezelf: ik mag niet vergeten de "opnames" van mijn zwarte doos in Namibië aan jullie door te geven.

Spijtig genoeg laat Blogger niet toe om een later publicatie-datum te bepalen en ik wil niet alles ineens er opgooien, dus wacht ik liever tot ik terugben uit Kaapstad voor ik nog iets publiceer. Daar komt ook nog eens bij dat het toch onmogelijk was om in 2 dagen tijd, mijn reisverslag van 12 dagen uit te typen.

Dus zullen jullie nog even moeten wachten op de rest van het reisverslag en mijn zelfgetekend kaartje.
Als ik in Kaapstad online kan publiceer ik zeker nog een episode.
Verder kan ik alleen maar verwijsen naar de link onderaan de eerste Namib-episode: geniet van de foto's zou ik zo zeggen.

Update en toemaatje: alvast het kaartje van The Namib dat ik zelf getekend heb, zodat je alvast kan vooruitkijken...

No comments: